Przejdź do głównej zawartości

Jadłospis 23-27.01.2017 r



JADŁOSPIS  23.01-27.01.2017 r.
Poniedziałek:
I śniadanie: Herbata z miodem i  cytryną,  bułka pszenna  i razowa z masełkiem,
 żółtym serem i ogórkiem zielonym
II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Zupa brokułowa z kaszką,  jajko smażone, sos śmietankowo-koperkowy, ziemniaki, gotowana mini marchewka z masełkiem i tartą bułką, sok owocowy
Podwieczorek:  Ciastko kruche z jabłkiem, herbatka ziołowa
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja, sezam )
Wtorek:
I śniadanie: Kawa zbożowa z mlekiem, kanapki z pieczywa mieszanego z masełkiem,
pastą z fileta drobiowego, jajka i ogórka konserwowego, herbatka
II śniadanie: Mandarynka, woda
Obiad : Zupa jarzynowa z kaszą jaglaną, gulasz z karkówki z pyzami, surówka z kapusty pekińskiej, sok owocowy
Podwieczorek: Sałatka owocowa
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja, sezam )
Środa:
I śniadanie: Hot dog z ketchupem, herbata owocowa
II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad: Zupa cytrynowa z ryżem, wątróbka w sosie własnym, ziemniaki, sałatka szwedzka,
sok owocowy
Podwieczorek: Czekolada na gorąco,  banan
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja)
Czwartek:
I śniadanie: Płatki kukurydziane z mlekiem, rogale mleczne z masełkiem i miodem,
herbatka miętowa
II śniadanie : mandarynka, woda
Obiad: Barszcz ukraiński, frykatelki, surówka z selera z żurawiną i ananasem , sok owocowy
Podwieczorek: Chlebek pszenny i razowy  z wątrobianką i ogórkiem kiszonym, herbatka
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja, sezam )
Piątek:
I śniadanie: Herbata rumiankowa,  bułka pszenna i pełnoziarnista z kiełkami z masłem
 i pastą z gotowanego dorsza z jogurtem naturalnym
II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad:  Zupa pomidorowa z zacierką, pierogi z serem polane masełkiem i posypane tartą bułką
Podwieczorek:  Jogurt waniliowy
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja, sezam, ryba)


                                                                               

OSTATNIO CZYTANE

Jadłospis 01-05.04.2019 r.

Jadłospis 25-29.03.2019

25-29.03.2019 r. Poniedziałek: I śniadanie: Herbata rumiankowa, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem,  Twarożkiem i paprykążółtą II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Zupa ogórkowa, makaron w sosie pomidorowym, sok owocowy Podwieczorek:  Jogurt naturalny z nasionami chia i musem truskawkowym (alergeny: seler, gluten, mleko) Wtorek: I śniadanie:  Kawa zbożowa, herbata koperkowa, bułka pszenna i grahamka z pastą z fileta drobiowego, ogórka konserwowego i jajka II śniadanie: jabłko, woda Obiad : Zupa cytrynowa z ryżem, kotlet mielony, ziemniaki puree, buraczki z jabłkiem, sok owocowy Podwieczorek: Sałatka owocowa (banan, gruszka)  (alergeny:   seler, gluten, jaja, mleko) Środa: I śniadanie: Kaszka kukurydziana z mlekiem, kawiorek z masełkiem, herbata owocowa  IIśniadanie : Jabłko, woda Obiad:  Zupa szczawiowa z jajkiem, sztuka mięsa w sosie własnym, ziemniaki, surówka z selera i ananasa, z  żurawiną

Łączna liczba wyświetleń