Przejdź do głównej zawartości

Jadłospis 20-24.02.2017 r.



JADŁOSPIS   20-24.02.2017 r.
Poniedziałek:
I śniadanie: Herbata z cytryną, kanapki z pieczywa mieszanego z masełkiem,
serkiem kanapkowym i smażonym, i rzodkiewką
II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Kapuśniak z kiszonej kapusty, pierogi z serem z  cukrem trzcinowym
Podwieczorek: Kisiel do picia, marchewkowe chipsy
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja, sezam )
Wtorek:
I śniadanie: Płatki owsiane na mleku, bułka mleczna z masełkiem i miodem, herbatka
II śniadanie: Banan, woda
Obiad : Zupa selerowa z ziemniakami,
gulasz z karkówki z warzywami, kasza jęczmienna, sok owocowy
Podwieczorek: Sok ze świeżo  wyciskanych owoców, pieczywo wasa
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja, sezam )
Środa:
I śniadanie: Herbata owocowa, chleb pszenny i razowy z masełkiem,
pieczonym schabem i pomidorem malinowym
II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad: Zupa szczawiowa z jajkiem, zraz mielony , ziemniaki puree, buraczki z jabłkiem,
sok owocowy
Podwieczorek:  Kaszka na mleku z sokiem malinowym
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja)
Czwartek:
I śniadanie: Kawa zbożowa, bułka pszenna i grahamka z masełkiem, miksem sałat, kiełbasą krakowską i ogórkiem zielonym, herbatka koperkowa
II śniadanie : pomarańczko, woda
Obiad: Rosół z makaronem, curry z kurczaka z ryżem,  brokuł gotowany, sok owocowy
Podwieczorek: Mini pączek, herbatka rumiankowa
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja, sezam )
Piątek:
I śniadanie: Herbata z cytryną, chleb pszenny i słonecznikowy z masłem, pastą z jajka gotowanego ze szczypiorkiem
II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad:  Zupa rybna,  kaszanka, ziemniaki, surówka z marchewki
 i kapusty z jogurtem naturalnym, sok owocowy
 Podwieczorek:  Jogurt waniliowy

(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja, sezam, ryba)

OSTATNIO CZYTANE

Jadłospis 01-05.04.2019 r.

Jadłospis 25-29.03.2019

25-29.03.2019 r. Poniedziałek: I śniadanie: Herbata rumiankowa, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem,  Twarożkiem i paprykążółtą II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Zupa ogórkowa, makaron w sosie pomidorowym, sok owocowy Podwieczorek:  Jogurt naturalny z nasionami chia i musem truskawkowym (alergeny: seler, gluten, mleko) Wtorek: I śniadanie:  Kawa zbożowa, herbata koperkowa, bułka pszenna i grahamka z pastą z fileta drobiowego, ogórka konserwowego i jajka II śniadanie: jabłko, woda Obiad : Zupa cytrynowa z ryżem, kotlet mielony, ziemniaki puree, buraczki z jabłkiem, sok owocowy Podwieczorek: Sałatka owocowa (banan, gruszka)  (alergeny:   seler, gluten, jaja, mleko) Środa: I śniadanie: Kaszka kukurydziana z mlekiem, kawiorek z masełkiem, herbata owocowa  IIśniadanie : Jabłko, woda Obiad:  Zupa szczawiowa z jajkiem, sztuka mięsa w sosie własnym, ziemniaki, surówka z selera i ananasa, z  żurawiną

Łączna liczba wyświetleń