Przejdź do głównej zawartości

Jadłospis 22-26.05.2017 r.


JADŁOSPIS  22-26.05.2017 r.
Poniedziałek:
I śniadanie: Herbata owocowa, bułka pszenna i razowa z masełkiem, pasztetem drobiowo-pomidorowym i czerwoną papryką
II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Żurek z białą kiełbasą, makaron w sosie pomidorowym, sok owocowy
Podwieczorek: Ciastko owsiane bez cukru, herbata miętowa
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja, sezam )
Wtorek:
I śniadanie: Kaszka kukurydziana na mleku, kawiorek z masłem, herbatka
II śniadanie: Banan, woda
Obiad : Zupa śródziemnomorska, pieczeń z szynki duszona w sosie własnym, kluski śląskie, surówka z ogórka kiszonego i czerwonej cebuli, z jogurtem naturalnym,
 sok owocowy
Podwieczorek: Sok ze świeżo wyciskanych owoców
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja, sezam )
Środa:
I śniadanie: Herbata z cytryną, hot –dog z ketchupem
II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad: Zupa fasolowa, bigos z ziemniakami, sok owocowy
Podwieczorek: Budyń waniliowy z sosem  wiśniowym
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja)
Czwartek:
I śniadanie: Kakao, chleb pszenny i słonecznikowy z masłem, sałatą rukola, kiełbasą słoikową i ogórkiem zielonym, herbatka
II śniadanie : winogrono, woda
Obiad: Zupa- krem ze szparagów z groszkiem ptysiowym, frykatelki, kasza bul gur,
sos śmietanowo-koperkowy, surówka z marchewki i jabłka z jogurtem naturalnym,
 sok owocowy
Podwieczorek: Pieczywo wasa z pastą z brokułu gotowanego
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja, sezam )
Piątek:
I śniadanie: Herbata rumiankowa, bułka pszenna i grahamka z masełkiem i pastą
 z makreli w sosie pomidorowym
II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad:  Zupa owocowa z makaronem, twaróg z ziemniakami i olejem lnianym,
sok owocowy
Podwieczorek: Jogurt truskawkowy
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja, sezam, ryba )

OSTATNIO CZYTANE

Jadłospis 01-05.04.2019 r.

Jadłospis 25-29.03.2019

25-29.03.2019 r. Poniedziałek: I śniadanie: Herbata rumiankowa, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem,  Twarożkiem i paprykążółtą II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Zupa ogórkowa, makaron w sosie pomidorowym, sok owocowy Podwieczorek:  Jogurt naturalny z nasionami chia i musem truskawkowym (alergeny: seler, gluten, mleko) Wtorek: I śniadanie:  Kawa zbożowa, herbata koperkowa, bułka pszenna i grahamka z pastą z fileta drobiowego, ogórka konserwowego i jajka II śniadanie: jabłko, woda Obiad : Zupa cytrynowa z ryżem, kotlet mielony, ziemniaki puree, buraczki z jabłkiem, sok owocowy Podwieczorek: Sałatka owocowa (banan, gruszka)  (alergeny:   seler, gluten, jaja, mleko) Środa: I śniadanie: Kaszka kukurydziana z mlekiem, kawiorek z masełkiem, herbata owocowa  IIśniadanie : Jabłko, woda Obiad:  Zupa szczawiowa z jajkiem, sztuka mięsa w sosie własnym, ziemniaki, surówka z selera i ananasa, z  żurawiną

Łączna liczba wyświetleń