Przejdź do głównej zawartości

Jadłospis 03-07.07.2017


JADŁOSPIS 03-07.07.2017 r.
Poniedziałek:
I śniadanie: Herbata z cytryną, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem,
pastą z twarogu ze szczypiorkiem
II śniadanie: jabłko, woda
Obiad: Zupa brokułowa z kaszk
ą, jajko smażone, młode ziemniaki z wody,
groszek z marchewką,  sok owocowy
Podwieczorek: Drożdżówka z budyniem, herbatka ziołowa
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja, sezam )
Wtorek:
I śniadanie: Zupa budyniowa, bułka mleczna z masłem i dżemem  niskosłodzonym malinowym, herbatka koperkowa
II śniadanie: arbuz, woda
Obiad : Kotlet schabowy, ziemniaki puree, sałatka grecka z serem feta,
 sok owocowy
Podwieczorek: Kanapki z pieczywa mieszanego z masełkiem, wątrobianką i ogórkiem kiszonym, herbatka miętowa
(alergeny:  gluten, mleko,  jaja, sezam )
Środa:
I śniadanie: Herbata owocowa, bułka pszenna i grahamka z masełkiem i pastą
z makreli w sosie pomidorowym
II śniadanie : jabłko, woda
Obiad: Żeberka w sosie własnym, kasza jęczmienna, surówka z selera i ananasa
z żurawiną,  sok owocowy
Podwieczorek: Sałatka owocowa
(alergeny:  seler, gluten, mleko,  jaja, ryba)
Czwartek:
I śniadanie: Herbatka miętowa, kakao, chleb pszenny i razowy z masełkiem,
 sałatą lodową, kiełbasą krakowską i ogórkiem zielonym
 II śniadanie : banan, woda
Obiad: Kurczak z curry z sosem czosnkowo-jogurtowym, ryż, sałatka szwedzka,
sok owocowy
Podwieczorek: Galaretka z owocem
(alergeny: gluten, mleko,  jaja, sezam )
Piątek:
I śniadanie: Herbata rumiankowa, bułka pszenna i razowa z masełkiem, żółtym serem , pomidorem i szczypiorkiem
II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad:  Zupa koperkowa, pierogi z serem i cukrem trzcinowym, sok owocowy
Podwieczorek: Jogurt waniliowy
(alergeny: seler, gluten, mleko,  sezam)

OSTATNIO CZYTANE

Jadłospis 01-05.04.2019 r.

Jadłospis 25-29.03.2019

25-29.03.2019 r. Poniedziałek: I śniadanie: Herbata rumiankowa, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem,  Twarożkiem i paprykążółtą II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Zupa ogórkowa, makaron w sosie pomidorowym, sok owocowy Podwieczorek:  Jogurt naturalny z nasionami chia i musem truskawkowym (alergeny: seler, gluten, mleko) Wtorek: I śniadanie:  Kawa zbożowa, herbata koperkowa, bułka pszenna i grahamka z pastą z fileta drobiowego, ogórka konserwowego i jajka II śniadanie: jabłko, woda Obiad : Zupa cytrynowa z ryżem, kotlet mielony, ziemniaki puree, buraczki z jabłkiem, sok owocowy Podwieczorek: Sałatka owocowa (banan, gruszka)  (alergeny:   seler, gluten, jaja, mleko) Środa: I śniadanie: Kaszka kukurydziana z mlekiem, kawiorek z masełkiem, herbata owocowa  IIśniadanie : Jabłko, woda Obiad:  Zupa szczawiowa z jajkiem, sztuka mięsa w sosie własnym, ziemniaki, surówka z selera i ananasa, z  żurawiną

Łączna liczba wyświetleń