Przejdź do głównej zawartości

Jadłospis 26.06-30.06.2017 r.


JADŁOSPIS 26.06-30.06.2017 r.
Poniedziałek:
I śniadanie: Herbata owocowa,  bułka graham i pszenna z masełkiem, serem kanapkowym i pomidorem
II śniadanie: banany, woda
Obiad: „Pazibroda” kapu
śniak ze słodkiej kapusty, naleśniki z jabłkiem z cukrem trzcinowym, sok owocowy
 Podwieczorek:  Kisiel wiśniowy, herbatnik
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja, sezam )
Wtorek:
I śniadanie: Płatki kukurydziane z mlekiem,  bułka mleczna z masełkiem i dżemem niskosłodzonym truskawkowym, herbata ziołowa
II śniadanie: arbuz, woda
Obiad :  Pulpety w sosie pomidorowym, ziemniaki, surówka z kapusty pekińskiej,
sok wiśniowy
 Podwieczorek:  Ekler w polewie toffi, herbatka miętowa
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja, sezam )
Środa:
 I śniadanie: Herbata z miodem i cytryną, bułka pszenna i razowa z masełkiem,
 grzana paróweczka  z ketchupem
 II śniadanie : nektarynka, woda
Obiad: Zupa ziemniaczana z pomidorami, filet z kurczaka w sosie serowo warzywnym
 z ryżem, sok owocowy
Podwieczorek: Budyń czekoladowy
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja, sezam )
Czwartek:
I śniadanie: Kawa zbożowa, herbata z cytryną, chleb  pszenny  i razowy z masełkiem, szynką drobiową gotowaną i papryką czerwoną
 II śniadanie : jabłko, woda
Obiad: Ryba smażona, ziemniaki puree, kalafior z masełkiem i bułką tartą,
sok owocowy
Podwieczorek: Pieczywo wasa z pasztetem drobiowo-pomidorowym, z rzodkiewką
(alergeny:, gluten, mleko,  jaja, ryba)
Piątek:
I śniadanie: Herbata koperkowa, kanapki z pieczywa mieszanego z masełkiem,
 pastą  z jajka gotowanego
II śniadanie : truskawka, woda
Obiad:  Zupa fasolowa, kotleciki z kaszki manny, surówka z marchewki
 i jabłka z jogurtem naturalnym, sok owocowy
Podwieczorek: Jogurt waniliowy
(alergeny: seler, gluten, mleko,  sezam)


OSTATNIO CZYTANE

Jadłospis 01-05.04.2019 r.

Jadłospis 25-29.03.2019

25-29.03.2019 r. Poniedziałek: I śniadanie: Herbata rumiankowa, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem,  Twarożkiem i paprykążółtą II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Zupa ogórkowa, makaron w sosie pomidorowym, sok owocowy Podwieczorek:  Jogurt naturalny z nasionami chia i musem truskawkowym (alergeny: seler, gluten, mleko) Wtorek: I śniadanie:  Kawa zbożowa, herbata koperkowa, bułka pszenna i grahamka z pastą z fileta drobiowego, ogórka konserwowego i jajka II śniadanie: jabłko, woda Obiad : Zupa cytrynowa z ryżem, kotlet mielony, ziemniaki puree, buraczki z jabłkiem, sok owocowy Podwieczorek: Sałatka owocowa (banan, gruszka)  (alergeny:   seler, gluten, jaja, mleko) Środa: I śniadanie: Kaszka kukurydziana z mlekiem, kawiorek z masełkiem, herbata owocowa  IIśniadanie : Jabłko, woda Obiad:  Zupa szczawiowa z jajkiem, sztuka mięsa w sosie własnym, ziemniaki, surówka z selera i ananasa, z  żurawiną

Łączna liczba wyświetleń