Przejdź do głównej zawartości

Jadłospis 24-28.07.2017 r.


JADŁOSPIS 24-28.07.2017 r.
Poniedziałek:
I śniadanie: Herbata miętowa, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem, pasztetem drobiowo-pomidorowym i papryką czerwoną
II śniadanie: jabłko, woda
Obiad: Krupnik, makaron w sosie pomidorowym
 Podwieczorek:  Amerykany, herbatka koperkowa
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja, sezam )
Wtorek:
I śniadanie:  Naworka- polewka, bułka pszenna z masłem czekoladowym
II śniadanie: arbuz, woda
Obiad : Pulpety w sosie pieczarkowym, ziemniaki, fasolka szparagowa, 
sok owocowy
Podwieczorek: Sałatka owocowa
 (alergeny:  gluten, mleko,  jaja, orzechy )
Środa:
I śniadanie: Herbata z cytryną, chleb pszenny i razowy z pastą z fileta drobiowego,
 z jajkiem gotowanym
 II śniadanie : jabłko, woda
Obiad:  Pieczeń z szynki w sosie własnym, kasza bul-gur, kalafior z wody, 
sok owocowy
Podwieczorek: Kaszka manna na mleku z sokiem wiśniowym
(alergeny: gluten, mleko,  jaja)
Czwartek:
I śniadanie: Kawa zbożowa, bułka pszenna i razowa z masełkiem, wątrobianką
 i ogórkiem konserwowym, herbata ziołowa
 II śniadanie : banan, woda
Obiad: Kotlet schabowy drobiowy, ziemniaki puree, modra kapusta, sok owocowy
Podwieczorek: Kisiel owocowy, pałeczki kukurydziane
 (alergeny:  gluten, mleko,  jaja, sezam )
Piątek:
I śniadanie: Herbata owocowa, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem i pastą
z tuńczyka w sosie własnym
II śniadanie : nektarynka, woda
Obiad:  Zupa owocowa z makaronem, ziemniaki z twarogiem i olejem lnianym,
sok owocowy
Podwieczorek: Jogurt waniliowy
(alergeny: gluten, mleko,  sezam, ryba)

OSTATNIO CZYTANE

Jadłospis 01-05.04.2019 r.

Jadłospis 25-29.03.2019

25-29.03.2019 r. Poniedziałek: I śniadanie: Herbata rumiankowa, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem,  Twarożkiem i paprykążółtą II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Zupa ogórkowa, makaron w sosie pomidorowym, sok owocowy Podwieczorek:  Jogurt naturalny z nasionami chia i musem truskawkowym (alergeny: seler, gluten, mleko) Wtorek: I śniadanie:  Kawa zbożowa, herbata koperkowa, bułka pszenna i grahamka z pastą z fileta drobiowego, ogórka konserwowego i jajka II śniadanie: jabłko, woda Obiad : Zupa cytrynowa z ryżem, kotlet mielony, ziemniaki puree, buraczki z jabłkiem, sok owocowy Podwieczorek: Sałatka owocowa (banan, gruszka)  (alergeny:   seler, gluten, jaja, mleko) Środa: I śniadanie: Kaszka kukurydziana z mlekiem, kawiorek z masełkiem, herbata owocowa  IIśniadanie : Jabłko, woda Obiad:  Zupa szczawiowa z jajkiem, sztuka mięsa w sosie własnym, ziemniaki, surówka z selera i ananasa, z  żurawiną

Łączna liczba wyświetleń