Przejdź do głównej zawartości

jadłospis 02-06.10.2017 r.


JADŁOSPIS 02-06.10.2017 r.
Poniedziałek:
I śniadanie: Herbata miętowa, bułka pszenna i sojowa  z masełkiem  i twarożkiem
 z jogurtem naturalnym, rzodkiewką i szczypiorkiem  
II śniadanie: jabłko, woda
Obiad: Zupa ogórkowa
, naleśniki z jabłkiem i cukrem trzcinowym,
sok owocowy
 Podwieczorek: Kanapki z pieczywa mieszanego z  pasztetem drobiowo-pomidorowym i czerwoną papryką, herbatka owocowa
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja, soja)
Wtorek:
I śniadanie:  Płatki kukurydziane z mlekiem, kawiorek z masełkiem, herbata imbirowa
II śniadanie: banan, woda
Obiad : Zupa koperkowa z ziemniakami, gulasz z warzywami, kasza kus-kus,
sok owocowy
 Podwieczorek: Andruty z masełkiem i dżemem niskosłodzonym truskawkowym
(alergeny:  seler, gluten, mleko, śl. Ilości jaja)
Środa:
I śniadanie: Herbata z cytryną, chleb pszenny i żytni z masełkiem, sałatą rukola, kiełbasą kanapkową , szynką tostową i pomidorem
 II śniadanie : jabłko, woda
Obiad:  Zupa pomidorowa z ryżem, kotlet mielony, ziemniaki puree, buraczki
z jabłkiem, sok owocowy
Podwieczorek: Maślanka owocowa, ciastko zbożowe
(alergeny: seler, gluten, mleko, jaja)
Czwartek:
I śniadanie: Kakao, bułka pszenna i żytnia  z pastą kiełbasy zielonogórskiej ogórka konserwowego
II śniadanie : nektarynka, woda
Obiad: Zupa – krem z cebuli z grzankami, frykatelki,  ziemniaki puree,
surówka z kapusty pekińskiej, sok owocowy
Podwieczorek: Makaronowe muszelki z serkiem twarogowym półtłustym
(alergeny:  seler, gluten, mleko,  jaja)
Piątek:
I śniadanie: Herbata owocowa, chleb pszenny i dyniowy  z masełkiem,
pastą z jajka gotowanego ze szczypiorkiem
II śniadanie : jabłko, woda
Obiad:  Zupa z fasoli szparagowej z kaszką, ryba gotowana w sosie koperkowym, ziemniaki, mini marchewka, sok owocowy
Podwieczorek: Jogurt waniliowy
(alergeny: seler, gluten, mleko, jaja, ryba)

OSTATNIO CZYTANE

Jadłospis 01-05.04.2019 r.

Jadłospis 25-29.03.2019

25-29.03.2019 r. Poniedziałek: I śniadanie: Herbata rumiankowa, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem,  Twarożkiem i paprykążółtą II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Zupa ogórkowa, makaron w sosie pomidorowym, sok owocowy Podwieczorek:  Jogurt naturalny z nasionami chia i musem truskawkowym (alergeny: seler, gluten, mleko) Wtorek: I śniadanie:  Kawa zbożowa, herbata koperkowa, bułka pszenna i grahamka z pastą z fileta drobiowego, ogórka konserwowego i jajka II śniadanie: jabłko, woda Obiad : Zupa cytrynowa z ryżem, kotlet mielony, ziemniaki puree, buraczki z jabłkiem, sok owocowy Podwieczorek: Sałatka owocowa (banan, gruszka)  (alergeny:   seler, gluten, jaja, mleko) Środa: I śniadanie: Kaszka kukurydziana z mlekiem, kawiorek z masełkiem, herbata owocowa  IIśniadanie : Jabłko, woda Obiad:  Zupa szczawiowa z jajkiem, sztuka mięsa w sosie własnym, ziemniaki, surówka z selera i ananasa, z  żurawiną

Łączna liczba wyświetleń