Przejdź do głównej zawartości

Jadłospis 11-15.12.2017 r.


JADŁOSPIS 11-15.12.2017 r.
Poniedziałek:
I śniadanie: Herbata miętowa, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem,
i pastą z tuńczyka w sosie własnym
II śniadanie: jabłko, woda
Obiad: Kapu
śniak z kiszonej kapusty, makaron w sosie pomidorowym, 
sok owocowy
 Podwieczorek:  Andruty z dżemem niskosłodzonym jagodowym, herbatka  koperkowa
(alergeny: seler, gluten, mleko, ryba )
Wtorek:
I śniadanie:  Płatki kukurydziane z mlekiem, kawiorek z masełkiem i miodem  wielokwiatowym, herbatka z cytryną
II śniadanie: banan, woda
Obiad : Krem z cebuli z ciecierzycą,  kotlet mielony, ziemniaki puree, surówka
 z białej kapusty z marchewką i jogurtem naturalnym, sok owocowy
Podwieczorek: Sok ze świeżo wyciskanych owoców, ciasteczka owsiane bez cukru
(alergeny:  seler, gluten, mleko, jaja)
Środa:
I śniadanie: Herbata owocowa, chleb pszenny i razowy z masełkiem, sałatą lodową, kiełbasą krakowską i żółtą papryką
 II śniadanie : jabłko, woda
Obiad:  Grochówka, parówka w sosie greckim, ziemniaki, sok owocowy
Podwieczorek: Kaszka manna z sokiem wiśniowym
(alergeny: seler, gluten, mleko, sezam)
Czwartek:
I śniadanie: Kawa zbożowa, bułka pszenna i grahamka z masełkiem,
 pastą z  kiełbasy zielonogórskiej i ogórka konserwowego, herbata miętowa
II śniadanie : mandarynka, woda
Obiad: Rosół z makaronem, potrawka (kurczak gotowany, biały sos, ryż)
groszek z marchewka, sok owocowy
Podwieczorek: Galaretka z owocem
(alergeny:  seler, gluten, mleko,  jaja, sezam )
Piątek:
I śniadanie: Herbata rumiankowa, kanapki z pieczywa mieszanego z masełkiem,
żółtym serem „GOUDA” i serkiem topionym z kminkiem i pomidorem
II śniadanie : jabłko, woda
Obiad:  Zupa rybna z jajkiem, kaszanka, ziemniaki, sałatka grecka, sok owocowy
Podwieczorek: Jogurt naturalny z nasionami chia i żurawiną, z musem truskawkowym
(alergeny: seler, gluten, mleko,  sezam, jaja, ryba)

OSTATNIO CZYTANE

Jadłospis 01-05.04.2019 r.

Jadłospis 25-29.03.2019

25-29.03.2019 r. Poniedziałek: I śniadanie: Herbata rumiankowa, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem,  Twarożkiem i paprykążółtą II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Zupa ogórkowa, makaron w sosie pomidorowym, sok owocowy Podwieczorek:  Jogurt naturalny z nasionami chia i musem truskawkowym (alergeny: seler, gluten, mleko) Wtorek: I śniadanie:  Kawa zbożowa, herbata koperkowa, bułka pszenna i grahamka z pastą z fileta drobiowego, ogórka konserwowego i jajka II śniadanie: jabłko, woda Obiad : Zupa cytrynowa z ryżem, kotlet mielony, ziemniaki puree, buraczki z jabłkiem, sok owocowy Podwieczorek: Sałatka owocowa (banan, gruszka)  (alergeny:   seler, gluten, jaja, mleko) Środa: I śniadanie: Kaszka kukurydziana z mlekiem, kawiorek z masełkiem, herbata owocowa  IIśniadanie : Jabłko, woda Obiad:  Zupa szczawiowa z jajkiem, sztuka mięsa w sosie własnym, ziemniaki, surówka z selera i ananasa, z  żurawiną

Łączna liczba wyświetleń