Przejdź do głównej zawartości

Jadłospis 29.01-02.02.2018 r.


                          29.01-02.02.2018 r.
Poniedziałek:
I śniadanie: Herbata z miodem i cytryną, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem,
serkiem kanapkowym i smażonym z kminkiem, i papryką czerwoną
II śniadanie: Marchewkowe chipsy, woda
Obiad: Grochówka
, naleśniki z jabłkiem i cukrem trzcinowym, sok owocowy
 Podwieczorek:  Palemka owocowa (banan, mandarynka, winogrono)
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja)
Wtorek:
I śniadanie:  Pełnoziarniste płatki zbożowe z owocami i mlekiem, bułka pszenna z masłem orzechowym, herbata koperkowa
II śniadanie: Gruszka, woda
Obiad : Kotlet schabowy panierowany, ziemniaki puree, surówka z sałaty lodowej
 z serem feta, sok owocowy
Podwieczorek: Muszelki makaronowe z serkiem twarogowym i musem truskawkowym
(alergeny:  seler, gluten, mleko, orzechy)
Środa:
I śniadanie: Herbata owocowa, hot-dog z ketchupem
 II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad: Zupa cytrynowa z makaronem, bigos z ziemniakami, sok owocowy
Podwieczorek: Kaszka manna z sokiem wiśniowym
(alergeny: seler, gluten, mleko, sezam)
Czwartek:
I śniadanie: Kawa zbożowa, chleb pszenny i razowy z masełkiem, sałatą rukola,
 szynką drobiową, ogórkiem zielonym i szczypiorkiem
II śniadanie : Banan, woda
Obiad: Zupa rybna z ziemniakami, kolorowy kociołek z ryżem, sok owocowy
Podwieczorek: Faworki, herbatka ziołowa
(alergeny:  seler, gluten, mleko, ryba, sezam )
Piątek:
I śniadanie: Herbata imbirowa, bułka pszenna i grahamka z masełkiem
i pasztetem drobiowo – pomidorowym                                           
    II śniadanie : Jabłko, woda
                            Obiad:  Zupa brokułowa z kaszą jaglaną,  jajecznica, ziemniaki puree 
mini marchewka, sok owocowy
Podwieczorek: Jogurt waniliowy
(alergeny: seler, gluten, mleko,  sezam, jaja)

OSTATNIO CZYTANE

Jadłospis 01-05.04.2019 r.

Jadłospis 25-29.03.2019

25-29.03.2019 r. Poniedziałek: I śniadanie: Herbata rumiankowa, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem,  Twarożkiem i paprykążółtą II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Zupa ogórkowa, makaron w sosie pomidorowym, sok owocowy Podwieczorek:  Jogurt naturalny z nasionami chia i musem truskawkowym (alergeny: seler, gluten, mleko) Wtorek: I śniadanie:  Kawa zbożowa, herbata koperkowa, bułka pszenna i grahamka z pastą z fileta drobiowego, ogórka konserwowego i jajka II śniadanie: jabłko, woda Obiad : Zupa cytrynowa z ryżem, kotlet mielony, ziemniaki puree, buraczki z jabłkiem, sok owocowy Podwieczorek: Sałatka owocowa (banan, gruszka)  (alergeny:   seler, gluten, jaja, mleko) Środa: I śniadanie: Kaszka kukurydziana z mlekiem, kawiorek z masełkiem, herbata owocowa  IIśniadanie : Jabłko, woda Obiad:  Zupa szczawiowa z jajkiem, sztuka mięsa w sosie własnym, ziemniaki, surówka z selera i ananasa, z  żurawiną

Łączna liczba wyświetleń