Przejdź do głównej zawartości

Jadłospis 12-16.02.2018 r.

 12-16.02.2018 r.
Poniedziałek:
I śniadanie: Herbata z miodem i cytryną, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem,
żółtym serem i papryką czerwoną
II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Zupa z fasoli szparagowej, kotleciki z kaszki manny i surówk
ą z marchewki 
i jabłka,
 z jogurtem naturalnym, sok owocowy
 Podwieczorek:  Pieczywo wasa z pastą z brokułu gotowanego
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja)
Wtorek:
I śniadanie:  Kaszka kukurydziana na mleku,  rogal mleczny z masełkiem i dżemem niskosłodzonym truskawkowym, herbatka ziołowa
II śniadanie: Banan, woda
Obiad : Zrazy mielone, ziemniaki puree, buraczki z jabłkiem, sok owocowy
Podwieczorek: Sałatka owocowa ( banan, winogrono, jabłko, kiwi)
(alergeny:  seler, gluten, mleko, jaja)
Środa:
I śniadanie: Herbata imbirowa, chleb pszenny i razowy z masełkiem, pastą z twarogu wędzonego solankowego, z kiełkami rzodkiewki                                                 
 II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad: Jajko gotowane, ziemniaki, sos śmietanowo-chrzanowy, surówka z białej kapusty
 z marchewką, sok owocowy
Podwieczorek: Budyń czekoladowy
(alergeny: seler, gluten, mleko, jaja)
Czwartek:
I śniadanie: Kawa zbożowa z miodem wielokwiatowym, bułka pszenna i grahamka
 z masełkiem pastą z kiełbasy zielonogórskiej z ogórkiem konserwowym
II śniadanie: Gruszka, woda
Obiad: Kebab po polsku z bakłażanem i papryką czerwoną, ryż, bukiet warzyw
 (kalafior, brokuł, mini marchewka),  sok owocowy
Podwieczorek: Drożdżówka z  budyniem śmietankowym, herbatka koperkowa
(alergeny:  seler, gluten, mleko, sezam )
Piątek:
I śniadanie: Herbata owocowa, chleb pszenny i żytni z masełkiem i  makrelą 
w sosie pomidorowy
  II śniadanie : Jabłko, woda
                                        Obiad:  Zupa skandynawska z makaronem, Gzik- ziemniaki z twarogiem
 i olejem lnianym, sok owocowy
Podwieczorek: Jogurt truskawkowy
(alergeny: seler, gluten, mleko,  ryba)

OSTATNIO CZYTANE

Jadłospis 01-05.04.2019 r.

Jadłospis 25-29.03.2019

25-29.03.2019 r. Poniedziałek: I śniadanie: Herbata rumiankowa, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem,  Twarożkiem i paprykążółtą II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Zupa ogórkowa, makaron w sosie pomidorowym, sok owocowy Podwieczorek:  Jogurt naturalny z nasionami chia i musem truskawkowym (alergeny: seler, gluten, mleko) Wtorek: I śniadanie:  Kawa zbożowa, herbata koperkowa, bułka pszenna i grahamka z pastą z fileta drobiowego, ogórka konserwowego i jajka II śniadanie: jabłko, woda Obiad : Zupa cytrynowa z ryżem, kotlet mielony, ziemniaki puree, buraczki z jabłkiem, sok owocowy Podwieczorek: Sałatka owocowa (banan, gruszka)  (alergeny:   seler, gluten, jaja, mleko) Środa: I śniadanie: Kaszka kukurydziana z mlekiem, kawiorek z masełkiem, herbata owocowa  IIśniadanie : Jabłko, woda Obiad:  Zupa szczawiowa z jajkiem, sztuka mięsa w sosie własnym, ziemniaki, surówka z selera i ananasa, z  żurawiną

Łączna liczba wyświetleń