Przejdź do głównej zawartości

Jadłospis 14-18.05.2018 r.



14-18.05.2018 r.
Poniedziałek:
I śniadanie:  Herbata z miodem i cytryną, bułka pszenna i grahamka z masełkiem, pastą
 z jajka gotowanego ze szczypiorkiem
II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad : Zupa ogórkowa, makaron w sosie pomidorowym, sok owocowy
Podwieczorek: Kanapki z pieczywa mieszanego z pasztetem i ogórkiem zielonym,
 herbata  „melisa”
(alergeny:  seler, gluten, jaja, mleko, sezam)
Wtorek:
I śniadanie: Herbata koperkowa, płatki owsiane na mleku, bułka mleczna z dżemem niskosłodzonym
 II śniadanie : Marchewkowe chipsy, woda
Obiad: Zupa ziemniaczana, gulasz z karkówki z  warzywami, pyzy, sok owocowy
Podwieczorek: Galaretka owocowa
(alergeny: seler, gluten, mleko)
Środa:
I śniadanie: Herbata imbirowa, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem, sałatą masłową, kiełbasą żywiecką, pomidorem i szczypiorkiem
II śniadanie :Jabłko, woda
Obiad: Cebulowy krem z bagietką, parówka w sosie grecki, ziemniaki, sok owocowy
Podwieczorek: Budyń waniliowy z sokiem wiśniowym
(alergeny:  seler, gluten, mleko, sezam )
Czwartek:
I śniadanie: Kawa zbożowa, herbata owocowa, bułka pszenna i grahamka z masełkiem, pieczenią alpejską z warzywami
II śniadanie : Jabłko, woda                                                       
Obiad:  Kapuśniak z kiszonej kapusty , kurczak z curry z ryżem i warzywami (papryka czerwona, kukurydza, brokuł i kalafior) polane sosem czosnkowo-jogurtowym, sok owocowy
Podwieczorek: Amerykany, herbata
(alergeny: seler, gluten, mleko, sezam)

Piątek:
I śniadanie: Herbata rumiankowa, chleb pszenny i razowy  z masełkiem, pastą z tuńczyka
w sosie własnym
 II śniadanie : Jabłko, woda                                                       
Obiad:  Zupa wiśniowa z makaronem,  jajko smażone, ziemniaki puree, surówka z młodej kapusty, sok owocowy
Podwieczorek: Jogurt truskawkowy
(alergeny: seler, gluten, mleko, jaja, ryby)


OSTATNIO CZYTANE

Wycieczka z rodzicami Krasnali i Misiów

Urodziny Bianki i Gracjana

Jadłospis 8-12.07.2019 r.

8-12.07.2019 Poniedziałek: I śniadanie: Herbata imbirowa, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem,  pasztetem drobiowo-pomidorowym i ogórkiem konserwowym II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Zupa pomidorowa z ryżem, jajko smażone, ziemniaki puree, mini marchewka gotowana, sok owocowy Podwieczorek:  Budyń czekoladowy (alergeny: seler, jaja, gluten, mleko) Wtorek: I śniadanie: Kakao, herbata zwykła z cytryną, bułka pszenna i grahamka  z masełkiem  i pastą z kiełbasy zielonogórskiej II śniadanie: Banan, woda Obiad : Gulasz z warzywami, ziemniaki, buraczki z jabłkiem, sok owocowy Podwieczorek: Herbatka ziołowa, andruty z masełkiem i dżemem truskawkowym niskosłodzonym  (alergeny:   seler, gluten, mleko, sezam) Środa: I śniadanie: Kawa zbożowa, herbata ziołowa z koprem włoskim i kminkiem, chleb pszenny  i wieloziarnisty z masełkiem, sałatą rukola, polędwicą drobiową  i  kiełkami brokułu II

Łączna liczba wyświetleń