piątek, 18 maja 2018

Jadłospis 21-25.05.2018 r.


21-25.05.2018 r.

  
Poniedziałek:
I śniadanie:  Herbata z cytryną, chleb pszenny i razowy z masełkiem i rzodkiewkowym twarożkiem
II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad : Zupa kalafiorowa z ziemniakami, naleśniki z jabłkiem i cukrem trzcinowym,
sok owocowy
Podwieczorek: Pieczywo wasa z pastą z brokułu gotowanego, herbata koperkowa
(alergeny:  seler, gluten, jaja, mleko)
Wtorek:
I śniadanie: Herbata miętowa, polewka – naworka, rogal mleczny z masełkiem i dżemem niskosłodzonym jagodowym
 II śniadanie: Marchewkowe paluszki, woda
Obiad: Żurek z jajkiem i białą kiełbaską, bułka pszenna , sok owocowy jogurt truskawkowy
Podwieczorek: Sok ze świeżo wyciskanych owoców (arbuz, jabłko)
(alergeny: seler, gluten, mleko, jaja)
Środa:
I śniadanie: Herbata imbirowa, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem, sałatą lodową, kiełbasą krakowską i ogórkiem zielonym
II śniadanie :Banan, woda
Obiad: Zupa koperkowa, kotlet drobiowy panierowany, ziemniaki, surówka z młodej kapusty z marchewką, sok owocowy
Podwieczorek: Kaszka manna  z sokiem owocowym
(alergeny:  seler, gluten, mleko, jaja )
Czwartek:
I śniadanie: Herbata owocowa, bułka pszenna i grahamka z masełkiem, wątrobianką
 i ogórkiem kiszonym
II śniadanie : Jabłko, woda                                                       
Obiad:  Rosół z makaronem, kurczak w rękawie, kasza bul gur, sos pieczeniowy, marchewkowe puree, sok owocowy
Podwieczorek: Kefir brzoskwiniowo-bananowy, chrupki kukurydziane
(alergeny: seler, gluten, mleko, sezam)
Piątek:
I śniadanie: Kakao, herbata rumiankowa, bułka pszenna i grahamka z masełkiem, sałatą masłową, żółtym serem i kiełkami rzodkiewki
II śniadanie : Jabłko, woda                                                       
Obiad:  Zupa pomidorowa z ryżem, paluszki rybne, ziemniaki puree, sałatka szwedzka,
 sok owocowy
Podwieczorek: Drożdżówka z budyniem, herbatka melisa
(alergeny: seler, gluten, mleko, jaja, sezam, ryby)