czwartek, 13 września 2018

Jadłospis 17-21.09.2018 r.


           17-21.09.2018 r.
Poniedziałek:
I śniadanie: Herbata imbirowa, bułka pszenna i grahamka z masełkiem, serem twarogowym wędzonym i  szczypiorkiem
II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Barszcz zabielany z makaronem, jajko w sosie musztardowym, ziemniaki, groszek z marchewk
ą, sok owocowy
Podwieczorek:  Kaszka manna z sokiem wiśniowym
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja, gorczyca)
Wtorek:
I śniadanie:  Herbata z miodem i cytryną, rogal mleczny z masełkiem i dżemem niskosłodzonym malinowym
II śniadanie: Arbuz, woda
Obiad : Grochówka, sztuka mięsa w sosie własnym, pyzy, surówka z białej kapusty
 z marchewką, jabłkiem i jogurtem naturalnym, sok owocowy
Podwieczorek: Jogurt waniliowy
 (alergeny:   seler, gluten, mleko)
Środa:
I śniadanie: Płatki owsiane na mleku, herbata z cytryną,
 chleb pszenny i razowy z masełkiem, sałatą masłową i polędwicą drobiową
 II śniadanie : Banan, woda
Obiad:  Zupa kalafiorowa z ziemniakami, makaron w sosie bolońskim, sok owocowy
Podwieczorek:  Ciasteczko śmietankowe z jabłkiem, herbatka koperkowa
(alergeny:  seler, gluten, mleko)
Czwartek:
I śniadanie: Kakao, bułka pszenna i grahamka z masełkiem, kiełbasą krakowską
i kiełkami rzodkiewki
II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad: Frykatelki,  ziemniaki puree, sałatka grecka (sałata lodowa, pomidory koktajlowe, ogórek zielony, ser feta, …), sok owocowy
Podwieczorek:  Sok ze świeżo wyciskanych owoców (arbuz), wafle kukurydziane
(alergeny:  seler, gluten, mleko, jaja)
Piątek:
I śniadanie: Herbata owocowa, chleb pszenny i wieloziarnisty z masełkiem,
pastą z makreli wędzonej, śledzia, twarogu, jajka gotowanego, z pomidorami,
II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad:  Krupnik, pierogi z serem i cukrem trzcinowym, sok owocowy
Podwieczorek: Galaretka owocowa
(alergeny: seler, gluten, mleko, ryba, jaja)