Przejdź do głównej zawartości

Jadłospis 29-31.10.2018 r.


  29-31.10.2018 r.

Poniedziałek:
I śniadanie: Herbata zwykła z cytryną, bułka pszenna i grahamka  z masełkiem
Tuńczykiem i papryką czerwoną
II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Zupa ogórkowa z kasz
ą jaglaną, placki ziemniaczano-dyniowe z cukrem trzcinowym, sok wieloowocowy
Podwieczorek:  Pieczywo wasa z pastą z brokułu gotowanego z jogurtem naturalnym, herbata ziołowa
(alergeny: seler, gluten, mleko, jaja, ryba)

Wtorek:
I śniadanie:  Herbata owocowa, chleb pszenny i razowy z masełkiem, pasztetem drobiowym własnego wyrobu (filet drobiowy, ogórek konserwowy, jajko gotowane, jogurt naturalny, pietruszka)
II śniadanie: Banan, woda
Obiad : Barszcz ukraiński, gulasz z karkówki , pyzy, kapusta zasmażana
 z masełkiem i cebulką, sok owocowy
Podwieczorek: Kaszka na mleku z sokiem owocowym, woda
 (alergeny:   seler, gluten, mleko, jaja)

Środa:
I śniadanie: Musli tropikalne  z mlekiem, herbata imbirowa, kawiorek z masełkiem
 i miodem wielokwiatowym
 II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad:  Zupa pomidorowo-dyniowa z makaronem, kotlet schabowy, ziemniaki puree, surówka z modrej kapusty z jabłkiem i jogurtem naturalnym, sok wiśniowy
Podwieczorek:  Galaretka owocowa, chrupki kukurydziane
(alergeny:  seler, gluten, jaja,mleko)


OSTATNIO CZYTANE

WYCIECZKA KOŚCIAN NENUFAR

Jadłospis 06-10.05.2019 r.

    06-10.05.2019 r. Poniedziałek: I śniadanie:  Herbata z cytryną, kanapki z pieczywa mieszanego z masełkiem  i rzodkiewkowym twarożkiem II śniadanie: jabłko, woda Obiad : Zupa ogórkowa, racuchy drożdżowe z cukrem trzcinowym, sok owocowy Podwieczorek: Pieczywo wasa z gotowanym brokułem, herbatka ziołowa (alergeny:  seler, gluten, jaja, mleko) Wtorek: I śniadanie: Herbata koperkowa, musli owocowe z mlekiem, bułka mleczna z dżemem niskosłodzonym truskawkowym  II śniadanie : Banan, woda Obiad: Zupa kalafiorowa z kaszką kukurydzianą,  kotlet schabowy, ziemniaki puree, kapusta zasmażana, sok  owocowy Podwieczorek: Sok ze świeżo wyciskanych owoców, wafle kukurydziane (alergeny: seler, gluten, mleko, jaja) Środa: I śniadanie: KAKAO, herbata miętowa, chleb pszenny i wieloziarnisty z masełkiem,  sałatą

Łączna liczba wyświetleń