Przejdź do głównej zawartości

Jadłospis 19-23.11.2018 r.


19-23.11.2018 r.
Poniedziałek:
I śniadanie: Herbata truskawkowa, bułka pszenna i grahamka  z masełkiem
i makrelą
II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Pazibroda- kapu
śniak ze słodkiej kapusty, racuchy drożdżowe z cukrem trzcinowym, sok owocowy
Podwieczorek:  Kanapki z pieczywa mieszanego  z pasztetem drobiowym  i ogórkiem kiszonym, herbatka koperkowa
(alergeny: seler, gluten, mleko, jaja,  ryba)
Wtorek:
I śniadanie:  Herbata z miodem i cytryną, chleb pszenny i słonecznikowy
 z masełkiem, serkiem kanapkowym , ogórkiem zielonym i szczypiorkiem
II śniadanie: Banan, woda
Obiad : Zupa cytrynowa z ryżem, pulpety w sosie pomidorowym, ziemniaki,
  fasolka szparagowa zielona, sok owocowy
Podwieczorek: Jajko w sosie śmietanowo- koperkowym, kawiorek z masełkiem, herbatka ziołowa
 (alergeny:  seler, gluten, jajka, mleko)
Środa:
I śniadanie: Zupa budyniowa, Hot-dog z ketchupem, herbatka melisa
 II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad:  Zupa krem z czerwonej soczewicy z kaszką, bigos z ziemniakami,
 sok wieloowocowy
Podwieczorek:  Sok ze świeżo wyciskanych owoców, ciasteczko owsiane bez cukru
(alergeny:  seler, gluten, mleko)
Czwartek:
I śniadanie: Kakao, chleb pszenny i razowy z masełkiem, sałatą rukola,  polędwicą drobiową i ogórkiem konserwowym, herbata imbirowa
II śniadanie : Mandarynka, woda
Obiad: Rosół  z makaronem, kolorowy kociołek (mięso drobiowe, brokuł, kalafior  papryka….), kasza jęczmienna, sok owocowy
Podwieczorek: „Stefania”- placek z kaszki manny własnego wyrobu, herbatka miętowa
(alergeny:  seler, gluten, mleko, sezam)
Piątek:
I śniadanie: Herbata miętowa, bułka pszenna i grahamka z masełkiem, żółtym serem, pomidorem i szczypiorkiem
II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad:  Krupnik z białą kaszą gryczaną,  ryba sote , ziemniaki puree, mini marchewka gotowana, sok owocowy
Podwieczorek: Jogurt waniliowy
(alergeny: seler, gluten, mleko, ryba)

OSTATNIO CZYTANE

Jadłospis 01-05.04.2019 r.

Jadłospis 25-29.03.2019

25-29.03.2019 r. Poniedziałek: I śniadanie: Herbata rumiankowa, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem,  Twarożkiem i paprykążółtą II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Zupa ogórkowa, makaron w sosie pomidorowym, sok owocowy Podwieczorek:  Jogurt naturalny z nasionami chia i musem truskawkowym (alergeny: seler, gluten, mleko) Wtorek: I śniadanie:  Kawa zbożowa, herbata koperkowa, bułka pszenna i grahamka z pastą z fileta drobiowego, ogórka konserwowego i jajka II śniadanie: jabłko, woda Obiad : Zupa cytrynowa z ryżem, kotlet mielony, ziemniaki puree, buraczki z jabłkiem, sok owocowy Podwieczorek: Sałatka owocowa (banan, gruszka)  (alergeny:   seler, gluten, jaja, mleko) Środa: I śniadanie: Kaszka kukurydziana z mlekiem, kawiorek z masełkiem, herbata owocowa  IIśniadanie : Jabłko, woda Obiad:  Zupa szczawiowa z jajkiem, sztuka mięsa w sosie własnym, ziemniaki, surówka z selera i ananasa, z  żurawiną

Łączna liczba wyświetleń