Przejdź do głównej zawartości

Jadłospis 28.01-01.02.2019



           28.01-01.02.2019 r.
Poniedziałek:
I śniadanie: Herbata koperkowa, bułka pszenna i grahamka z masełkiem,
serem kanapkowym  i papryką czerwoną
II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Zupa ogórkowa,
  racuchy drożdżowe z cukrem trzcinowym, sok owocowy
Podwieczorek:  Pieczywo wasa z  hummusem, z suszonymi pomidorami,
herbata ziołowa
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja)
Wtorek:
I śniadanie:  Herbata z miodem i cytryną,   parzona biała kiełbaska , bułka pszenna
 i grahamka z masełkiem i żółtym serem
II śniadanie: Banan, woda
Obiad : Zupa ziemniaczana z pomidorami, gulasz z karkówki z warzywami,
 kasza jaglana, sok owocowy
Podwieczorek: Płatki ryżowe na mleku
 (alergeny:   seler, gluten, mleko, jaja)
Środa:
I śniadanie: Naworka- polewka, chleb pszenny i wieloziarnisty z masełkiem,
sałatą masłową i  wędliną wieprzową 
 II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad: Barszcz ukraiński, żeberka w sosie własnym, ziemniaki, surówka z kapusty kiszonej
z marchewką i oliwą z oliwek, sok owocowy
Podwieczorek:  Andruty z masełkiem i dżemem niskosłodzonym truskawkowym,
 sok owocowy
(alergeny:  seler, gluten, mleko, sezam)
Czwartek:
I śniadanie: Kawa zbożowa, bułka pszenna i grahamka z masełkiem, pieczenią rzymską, pomidorem i szczypiorkiem, herbata miętowa
II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad: Rosół  z makaronem, kolorowy kociołek (filet z kurczaka, papryka czerwona, brokuł, kalafior…) z ryżem, sok owocowy
Podwieczorek: Sałatka owocowa z jogurtem naturalnym
(alergeny:  seler, gluten, mleko, jaja)
Piątek:
I śniadanie: Herbata melisa, chleb pszenny i razowy z masełkiem, pastą z jajka gotowanego
 i szczypiorkiem
II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad:  Zupa wiśniowa  z makaronem, ryba sote,  ziemniaki, sos chrzanowy,
bukiet warzyw, sok owocowy
Podwieczorek: Jogurt naturalny z nasionami chia i musem truskawkowym
(alergeny: seler, gluten, mleko, jaja, ryba)


OSTATNIO CZYTANE

Wycieczka z rodzicami Krasnali i Misiów

Urodziny Bianki i Gracjana

Jadłospis 8-12.07.2019 r.

8-12.07.2019 Poniedziałek: I śniadanie: Herbata imbirowa, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem,  pasztetem drobiowo-pomidorowym i ogórkiem konserwowym II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Zupa pomidorowa z ryżem, jajko smażone, ziemniaki puree, mini marchewka gotowana, sok owocowy Podwieczorek:  Budyń czekoladowy (alergeny: seler, jaja, gluten, mleko) Wtorek: I śniadanie: Kakao, herbata zwykła z cytryną, bułka pszenna i grahamka  z masełkiem  i pastą z kiełbasy zielonogórskiej II śniadanie: Banan, woda Obiad : Gulasz z warzywami, ziemniaki, buraczki z jabłkiem, sok owocowy Podwieczorek: Herbatka ziołowa, andruty z masełkiem i dżemem truskawkowym niskosłodzonym  (alergeny:   seler, gluten, mleko, sezam) Środa: I śniadanie: Kawa zbożowa, herbata ziołowa z koprem włoskim i kminkiem, chleb pszenny  i wieloziarnisty z masełkiem, sałatą rukola, polędwicą drobiową  i  kiełkami brokułu II

Łączna liczba wyświetleń