Przejdź do głównej zawartości

Jadłospis 04-08-2019 r.




04-08.02.-2019 r.

Poniedziałek:
I śniadanie: Herbata  z cytryną, chleb pszenny i słonecznikowy
z masełkiem, tuńczykiem w sosie własnym i kiełkami rzodkiewki
II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Kapu
śniak z kiszonej kapusty, makaron w sosie pomidorowym, sok owocowy
Podwieczorek:  Drożdżówka z budyniem śmietankowym, herbata melisa
(alergeny: seler, gluten, mleko,  ryba)
Wtorek:
I śniadanie: Herbata miętowa, bułka pszenna i grahamka z masełkiem, sałatą rukola
i szyneczką drobiową
II śniadanie: Banan, woda
Obiad : Zupa cytrynowa z ryżem, pulpety w sosie serowo-koperkowym,  ziemniaki,
 zielona fasolka szparagowa, sok owocowy
Podwieczorek: Maślanka owocowa, „ kukurydziane kręciołki”
 (alergeny:   seler, gluten, mleko, sezam)
Środa:
I śniadanie:  Musli tropikalne  z mlekiem, kawiorek z masełkiem i miodem wielokwiatowym, herbata koperkowa
 II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad:  Krem z soczewicy czerwonej z kaszką kukurydzianą, parówka w sosie greckim,
  ziemniaki, sok owocowy
Podwieczorek:  Sok ze świeżo wyciskanych owoców, ciasteczko zbożowe
(alergeny:  seler, gluten, mleko)
Czwartek:
I śniadanie: Kakao, chleb pszenny i wieloziarnisty z masełkiem,
pastą z kiełbasy zielonogórskiej i ogórka konserwowego, herbata owocowa
II śniadanie : Chipsy marchewkowe, woda
Obiad: Zupa z fasoli „Jaś”, kurczak w rękawie, kasza bul gur,
surówka z modrej kapusty  z jabłkami i z jogurtem naturalnym, sok owocowy
Podwieczorek: Pieczywo wasa z brokułem, herbatka ziołowa
(alergeny:  seler, gluten, mleko)
Piątek:
I śniadanie: Herbata imbirowa, bułka pszenna i grahamka z masełkiem,
jajecznica ze szczypiorkiem
II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad:  Zupa pomidorowa z zacierką,  Gzik- ziemniaki z twarogiem i olejem lnianym,
 sok owocowy
Podwieczorek: Jogurt truskawkowy
(alergeny: seler, gluten, mleko, jaja)

OSTATNIO CZYTANE

Jadłospis 01-05.04.2019 r.

Jadłospis 25-29.03.2019

25-29.03.2019 r. Poniedziałek: I śniadanie: Herbata rumiankowa, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem,  Twarożkiem i paprykążółtą II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Zupa ogórkowa, makaron w sosie pomidorowym, sok owocowy Podwieczorek:  Jogurt naturalny z nasionami chia i musem truskawkowym (alergeny: seler, gluten, mleko) Wtorek: I śniadanie:  Kawa zbożowa, herbata koperkowa, bułka pszenna i grahamka z pastą z fileta drobiowego, ogórka konserwowego i jajka II śniadanie: jabłko, woda Obiad : Zupa cytrynowa z ryżem, kotlet mielony, ziemniaki puree, buraczki z jabłkiem, sok owocowy Podwieczorek: Sałatka owocowa (banan, gruszka)  (alergeny:   seler, gluten, jaja, mleko) Środa: I śniadanie: Kaszka kukurydziana z mlekiem, kawiorek z masełkiem, herbata owocowa  IIśniadanie : Jabłko, woda Obiad:  Zupa szczawiowa z jajkiem, sztuka mięsa w sosie własnym, ziemniaki, surówka z selera i ananasa, z  żurawiną

Łączna liczba wyświetleń