Przejdź do głównej zawartości

Jadłospis 18-22.03.2019


           18-22.03.2019 r.

Poniedziałek:
śniadanie: Herbata imbirowa, bułka pszenna i grahamka z masełkiem,
tuńczykiem w sosie pomidorowym i  kiełkami rzodkiewki
II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Krupnik,  racuchy dro
żdżowe z cukrem trzcinowym, sok owocowy
Podwieczorek:  Kanapki z pieczywa mieszanego z masełkiem, białym twarożkiem
 i szczypiorkiem, herbata ziołowa
 (alergeny: gluten, mleko,  jaja, ryba, seler )
Wtorek:
śniadanie: Kawa zbożowa, Herbata truskawkowa,  chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem, sałatą rukola, szynką drobiową gotowaną i pomidorem
II śniadanie: Banan, woda
Obiad : Żurek z jajkiem i białą kiełbasą, bułeczka , jogurt owocowy, sok wiśniowy
Podwieczorek: Kruche babeczki z galaretką, owocami i śmietaną
 (alergeny: gluten,  mleko,  seler, jaja)
Środa:
śniadanie: Płatki kukurydziane z mlekiem, rogal mleczny z masełkiem i dżemem niskosłodzonym malinowym, herbata rumiankowa
 II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad: Zupa koperkowa, żeberka w sosie własnym, kasza bul gur, surówka
z modrej kapusty , sok owocowy
Podwieczorek:  Sok ze świeżo wyciskanych cytrusów, paluch kukurydziany
(alergeny:  mleko, seler, gluten)
Czwartek:
śniadanie: Kakao, bułka pszenna i grahamka z masełkiem, pieczenią rzymską
i ogórkiem zielonym, herbata owocowa
II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad: Zupa pomidorowa z ryżem,  kotlet drobiowy panierowany, ziemniaki puree, surówka z kiszonej kapusty z marchewką i oliwą z oliwek, sok owocowy
Podwieczorek: Sałatka jarzynowa, herbatka ziołowa
(alergeny:  jaja, mleko, seler, gluten, sezam)
Piątek:
śniadanie: Herbata melisa, chleb pszenny i razowy z masełkiem, pastą z jajka, makreli wędzonej, śledzia, twarogu i pomidorów
II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad:  Zupa aksamitna z makaronem, kaszanka, ziemniaki, sałatka grecka,
 sok owocowy
Podwieczorek: Jogurt waniliowy
(alergeny: ryba, jaja seler, gluten, mleko)


OSTATNIO CZYTANE

Urodziny Bianki i Gracjana

Zakończenie Roku w grupie Krasnali

Jadłospis 8-12.07.2019 r.

8-12.07.2019 Poniedziałek: I śniadanie: Herbata imbirowa, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem,  pasztetem drobiowo-pomidorowym i ogórkiem konserwowym II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Zupa pomidorowa z ryżem, jajko smażone, ziemniaki puree, mini marchewka gotowana, sok owocowy Podwieczorek:  Budyń czekoladowy (alergeny: seler, jaja, gluten, mleko) Wtorek: I śniadanie: Kakao, herbata zwykła z cytryną, bułka pszenna i grahamka  z masełkiem  i pastą z kiełbasy zielonogórskiej II śniadanie: Banan, woda Obiad : Gulasz z warzywami, ziemniaki, buraczki z jabłkiem, sok owocowy Podwieczorek: Herbatka ziołowa, andruty z masełkiem i dżemem truskawkowym niskosłodzonym  (alergeny:   seler, gluten, mleko, sezam) Środa: I śniadanie: Kawa zbożowa, herbata ziołowa z koprem włoskim i kminkiem, chleb pszenny  i wieloziarnisty z masełkiem, sałatą rukola, polędwicą drobiową  i  kiełkami brokułu II

Łączna liczba wyświetleń