Przejdź do głównej zawartości

Nenufar Kościan - wycieczka

8 Maja Smerfy wraz z Rodzicami wybrały się na Piracką Przygodę do Nenufaru w Kościanie. Po przepłynięciu rejsu tratwą każdy uczestnik został pasowany na Pirata i otrzymał medal oraz dyplom pirata. Następnie zwiedzając cały obiekt mieliśmy okazję być w różnych miejscach świata np. w Starożytnym Egipcie, gdzie uczyliśmy pisać się hieroglifami, oglądaliśmy piramidy, bawiliśmy się w archeologów.  Czekała także na nas Wioska Indiańska, w której to Indianin uczył nas strzelać z łuku, mieliśmy możliwość zwiedzenia namiotu TIPI. Byliśmy także w Świecie Bajek, gdzie w małych domkach ukryte były bajkowe postacie :)
Poza tym na terenie całego nenufaru czekały na nas różne ciekawostki i atrakcje : zamki i zjeżdżalnie dmuchane, labirynty, domek i tunel, który kręcił się w kółko, park linowy oraz studnia, której dno nie miało końca. Ogromną ciekawość wzbudzały u dzieci sylwety dinozaurów,  krokodyla czy też innych zabytków z całego świata :)
Wycieczka ta była wspaniałą przygodą, pogoda na bardzo dopisała :) Serdecznie dziękujemy Wam Rodzice za to, że uczestniczyliście z nami w tej wyprawie !

OSTATNIO CZYTANE

"Dzień Dziecka"

Niespodzianka z okazji Dnia Dziecka od wszystkich pracowników Przedszkola "Świat Bajek".
Życzymy Wszystkim Dzieciom,
tym małym i tym dużym,
żeby nigdy nie zatraciły dziecka w sobie!

Zajęcia zdalne - "Bezpieczne wakacje", "Wakacyjne podróże", "Pożegnania nadszedł czas" - Misie

Podczas czerwcowych zajęć mówiliśmy głównie o wakacjach. Misie wiedzą jak podczas nich, bezpiecznie się zachowywać. Ćwiczyliśmy matematyczne zagadnienia. A także wykonaliśmy pracę plastyczne: "Rybki", "Japonki", "Lody". A w ostatnim tygodniu wspominaliśmy miniony rok.  Dziękuję za ten rok wszystkim, którzy angażowali się w naszą pracę.  Wszystkim życzę słonecznych wakacji i do zobaczenia we wrześniu :)

Pracowite Pszczółki

W czasie nauczania zdalnego dzieci z grupy Pszczółki wykazały się pomysłowością i wykonały       w domu przepiękne prace plastyczne.