czwartek, 16 listopada 2017

Jadłospis 20-24.11.2017 r.


JADŁOSPIS 20-24.11.2017 r.
Poniedziałek:
I śniadanie: Herbata z miodem i cytryną, bułka pszenna i razowa z masełkiem,
twarogiem z żółtą  papryką i pomidorami
II śniadanie: jabłko, woda
Obiad: „Pazibroda”- kapuśniak ze słodkiej kapusty, racuchy z cukrem trzcinowym,
sok owocowy
 Podwieczorek:  Kanapki z pieczywa mieszanego z pasztetem
 pomidorowo-drobiowym z ogórkiem kiszonym, herbatka owocowa
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja )
Wtorek:
I śniadanie:  Płatki owsiane na mleku, rogal mleczny z masełkiem, dżemem niskosłodzonym porzeczkowym, herbata koperkowa
II śniadanie: banan, woda
Obiad : Zupa brokułowa z kaszą kus-kus, pulpety w sosie pieczarkowym, ziemniaki,
 mini marchewka, sok owocowy
Podwieczorek: Galaretka z brzoskwinią
(alergeny:  seler, gluten, mleko)
Środa:
I śniadanie: Herbata miętowa, bułka pszenna i grahamka z pastą z kiełbasy zielonogórskiej, ogórka konserwowego i jogurtu naturalnego
 II śniadanie : jabłko, woda
Obiad:  Zupa cytrynowa z ryżem,  gulasz z karkówki w sosie własnym, pyzy,
 surówka z selera, ananasa, z żurawiną i jogurtem naturalnym, sok owocowy
Podwieczorek: Kasza jaglana na słodko (śmietana 18%, cukier, gruszka)
(alergeny: seler, gluten, mleko, sezam)
Czwartek:
I śniadanie: Kakao, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem, sałatą „rukola”, polędwicą drobiową i papryką czerwoną, herbata rumiankowa
II śniadanie : mandarynka, woda
Obiad: Zupa selerowa z ziemniakami, kurczak z warzywami i curry, ryżem
 i sosem czosnkowo-śmietanowym, sok owocowy
Podwieczorek: Sałatka jarzynowa
(alergeny:  seler, gluten, mleko,  jaja )
Piątek:
I śniadanie: Herbata „melisa”, bułeczka pszenna i razowa z masełkiem, tuńczykiem
 w sosie własnym, tartą marchewką i jogurtem naturalnym, herbata owocowa
II śniadanie : jabłko, woda
Obiad:  Zupa ziemniaczana z pomidorami, pierogi z serem i cukrem trzcinowym,
 sok owocowy
Podwieczorek: Jogurt truskawkowy
(alergeny: seler, gluten, mleko,  sezam,  ryba)