piątek, 21 września 2018

Jadłospis 24-28.09.2018 r.


24-28.09.2018 r.
Poniedziałek:
I śniadanie: Herbata owocowa, kanapki z pieczywa mieszanego
 z pasztetem drobiowo-pomidorowym  i żółtą papryką
II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: ”Pazibroda”- kapu
śniak ze słodkiej kapusty, racuchy drożdżowe z cukrem trzcinowym, sok owocowy
Podwieczorek:  Sałatka owocowa (jabłko, banan, winogrono) z jogurtem naturalnym
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja)
Wtorek:
I śniadanie:  Herbata z cytryną, bułka pszenna i grahamka z masełkiem, sałatą rukola, żółtym serem,  pomidorem i szczypiorkiem
II śniadanie: Arbuz, woda
Obiad : Zupa szczawiowa z jajkiem,  pulpety w sosie pomidorowym, ziemniaki, zielona fasolka szparagowa, sok owocowy
Podwieczorek: Kefir brzoskwiniowy,  ciasteczko owsiane
 (alergeny:   seler, gluten, mleko, jaja)
Środa:
I śniadanie: Płatki kukurydziane z mlekiem, bułka mleczna z masełkiem i dżemem niskosłodzonym jagodowym , herbata imbirowa
 II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad:  Krem z soczewicy czerwonej, łazanki z mięsem i kapustą kiszoną,
sok owocowy
Podwieczorek:  Kisiel wiśniowy do picia , wafel ryżowy
(alergeny:  seler, gluten, mleko)
Czwartek:
I śniadanie: Chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem, kiełbaską zielonogórską
 i rzodkiewką
II śniadanie : Brzoskwinia, woda
Obiad: Rosół z makaronem, potrawka z ryżem, groszek z marchewką,  sok owocowy
Podwieczorek: Budyń czekoladowy
(alergeny:  seler, gluten, mleko, jaja)
Piątek:
I śniadanie: Herbata miętowa, bułka pszenna i grahamka z twarogiem , ogórkiem zielonym i szczypiorkiem
II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad:  Zupa brokułowa z kaszą bul gur , gulasz z dorsza z warzywami, ziemniaki,  
sok owocowy
Podwieczorek: Jogurt waniliowy
(alergeny: seler, gluten, mleko, ryba)

czwartek, 13 września 2018

Jadłospis 17-21.09.2018 r.


           17-21.09.2018 r.
Poniedziałek:
I śniadanie: Herbata imbirowa, bułka pszenna i grahamka z masełkiem, serem twarogowym wędzonym i  szczypiorkiem
II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Barszcz zabielany z makaronem, jajko w sosie musztardowym, ziemniaki, groszek z marchewk
ą, sok owocowy
Podwieczorek:  Kaszka manna z sokiem wiśniowym
(alergeny: seler, gluten, mleko,  jaja, gorczyca)
Wtorek:
I śniadanie:  Herbata z miodem i cytryną, rogal mleczny z masełkiem i dżemem niskosłodzonym malinowym
II śniadanie: Arbuz, woda
Obiad : Grochówka, sztuka mięsa w sosie własnym, pyzy, surówka z białej kapusty
 z marchewką, jabłkiem i jogurtem naturalnym, sok owocowy
Podwieczorek: Jogurt waniliowy
 (alergeny:   seler, gluten, mleko)
Środa:
I śniadanie: Płatki owsiane na mleku, herbata z cytryną,
 chleb pszenny i razowy z masełkiem, sałatą masłową i polędwicą drobiową
 II śniadanie : Banan, woda
Obiad:  Zupa kalafiorowa z ziemniakami, makaron w sosie bolońskim, sok owocowy
Podwieczorek:  Ciasteczko śmietankowe z jabłkiem, herbatka koperkowa
(alergeny:  seler, gluten, mleko)
Czwartek:
I śniadanie: Kakao, bułka pszenna i grahamka z masełkiem, kiełbasą krakowską
i kiełkami rzodkiewki
II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad: Frykatelki,  ziemniaki puree, sałatka grecka (sałata lodowa, pomidory koktajlowe, ogórek zielony, ser feta, …), sok owocowy
Podwieczorek:  Sok ze świeżo wyciskanych owoców (arbuz), wafle kukurydziane
(alergeny:  seler, gluten, mleko, jaja)
Piątek:
I śniadanie: Herbata owocowa, chleb pszenny i wieloziarnisty z masełkiem,
pastą z makreli wędzonej, śledzia, twarogu, jajka gotowanego, z pomidorami,
II śniadanie : Jabłko, woda
Obiad:  Krupnik, pierogi z serem i cukrem trzcinowym, sok owocowy
Podwieczorek: Galaretka owocowa
(alergeny: seler, gluten, mleko, ryba, jaja)