Przejdź do głównej zawartości

Dzień Zdrowego Odżywiania Się


Dziś w naszej grupie utrwalaliśmy wiadomości na temat zdrowego odżywiania się. Dzieci dzieliły żywność na zdrową i niezdrową, odpowiadały na pytania typu prawda - fałsz, rozwiązywały zagadki obrazkowe, oraz ruchem prezentowały piosenkę " Witaminki". Na koniec zaprosiliśmy Panią Majkę, aby wspólnie z nami przygotowała sok owocowy zgodnie z zasadami zachowania higieny i bezpieczeństwa 😉🍎🍐🍒

Drodzy Rodzice , Wasze dzieci mają naprawdę bogate wiadomości na temat zdrowego odżywiania się. ZGODZILI SIĘ, że słodycze będę spożywać w niewielkich ilościach 
😁🍫🍬





























OSTATNIO CZYTANE

Jadłospis 01-05.04.2019 r.

Jadłospis 25-29.03.2019

25-29.03.2019 r. Poniedziałek: I śniadanie: Herbata rumiankowa, chleb pszenny i słonecznikowy z masełkiem,  Twarożkiem i paprykążółtą II śniadanie: Jabłko, woda
Obiad: Zupa ogórkowa, makaron w sosie pomidorowym, sok owocowy Podwieczorek:  Jogurt naturalny z nasionami chia i musem truskawkowym (alergeny: seler, gluten, mleko) Wtorek: I śniadanie:  Kawa zbożowa, herbata koperkowa, bułka pszenna i grahamka z pastą z fileta drobiowego, ogórka konserwowego i jajka II śniadanie: jabłko, woda Obiad : Zupa cytrynowa z ryżem, kotlet mielony, ziemniaki puree, buraczki z jabłkiem, sok owocowy Podwieczorek: Sałatka owocowa (banan, gruszka)  (alergeny:   seler, gluten, jaja, mleko) Środa: I śniadanie: Kaszka kukurydziana z mlekiem, kawiorek z masełkiem, herbata owocowa  IIśniadanie : Jabłko, woda Obiad:  Zupa szczawiowa z jajkiem, sztuka mięsa w sosie własnym, ziemniaki, surówka z selera i ananasa, z  żurawiną

Łączna liczba wyświetleń